31 March 2009

Nostalgii de început de blog

Uite că deja se face un an de când ne-am făcut debutul sub noua titulatură. Aş da o dată exactă dar aparent nimeni nu o mai ţine minte; în fine, important e că de când ne-am regrupat am avut o perioadă plină de festivaluri, petreceri, membri noi, dar şi despărţiri de membrii care acum sunt a 12-a şi trebuie să-şi reorienteze atenţia.

Că tot se face anul, am decis că ar trebui să intrăm şi noi în lumea asta digitală, să putem ţine legătura mai uşor cu hoardele de fani şi aşa mai departe… dar, serios vorbind, era timpul să ne lansăm într-o campanie de advertising a trupei. Vom încerca prin acest blog să vă ţinem la curent cu ce facem şi ce se mai întâmplă pe la noi.

2 comments:

adi said...

sper sa anuntati si perioadele de recrutari prin vara

adi said...

ah yeah, and keep up the good work, am vazut filmarea de la suceava si mi-a placut