19 May 2009

Dă-i cu bere, dă-i cu vin...

Şi-a mai trecut o săptămână...

Weekendul acesta a fost unul plin de evenimente: Diana a făcut 17 ani (ştiu, tot de 13-14 arată), iar Crina şi-a sărbătorit majoratul. Rezultatul: două nopţi de nesomn, printre care am mai strecurat şi vreo două repetiţii că nu ne permitem să rămânem în urmă.

O luăm cronologic; vineri seară, ziua Dianei: premieră în istoria trupei - mesele colcăiau de mâncare, dar *plângea masa. După o mică excursie la magazinul de pe colţ am rezolvat şi problema asta. Seara a fost plănuită în detaliu pentru a evoca toate fobiile sărbătoritei: clovni (da! e clovni, nu clowni!), albine şi puf (deşi ăsta nu a deranjat-o atât de mult fiindcă era prins de nişte "brăţări" foarte trendy). În rest, am dansat pe acelaşi playlist trist (neschimbat deja de luni bune), ne-am cinstit, ne-a fost rău, ne-a fost şi bine.

Sâmbătă dimineaţă am băgat o repetiţie ca să respectăm programul şi spre seară, pe la vreo 8 jumătate, am plecat spre Sărata (sunteţi invidioşi!). Era o diferenţă sesizabilă între vestimentaţia grupului nostru şi cea a celorlalţi invitaţi... ce să-i faci? noi mai aşa, mai dintr-o bucată. Petrecerea s-a ţinut într-un local cu decor rustic, destul de drăguţ chiar. Muzica a fost pentru diverse gusturi, normal pentru o populaţie mixtă... dar na, cum am menţionat la ziua Dianei, era binevenită o schimbare în repertoriul nostru muzical. Tot ce contează e că ne-am distrat de minune.

Duminică, am mutat repetiţiile mai pe seară ca să ne dregem, cu greu ne-am mobilizat şi am mai băgat două ore. Toate bune şi frumoase.

Săptămâna asta pleacă o parte din trupă să pună în scenă piesa scrisă de Mişu, la Festivalul "Bucovina", de care v-am mai vorbit. Le urăm cu toţii mult că**t!

Ne auzim după ce se întorc ăştia!


*plânge masa = lipsă îngrijorătoare de băutură

1 comment:

dianaaa said...

hai că de când m-am tuns arăt de 12 ani.