02 May 2009

"Ingenious" photo shoot

Uite că am revenit şi noi cu ceva nou...

Astăzi ne-am adunat ca să facem poze pentru ID Fest şi, cu ocazia asta, am decis că ar fi drăguţ să vă arătăm noua formulă a trupei. Spre surprinderea mea, au venit aproape toţi; Mişu fiind plecat la bulgari, Mimi pedepsită, iar Ioana de negăsit.
Am stat noi vreo câteva minute scărpinându-ne în cap pentru a găsi nişte ipostaze epice, poetice, memorabile... în fine, asta a ieşit:

Cunoaşteţi noua formulă: jos în faţă sunt Mădălin şi Noe; apoi, pe rândul din spatele lor, de la stânga la dreapta, sunt Diana, Mădălina, Iulia, Bebo, Nelu (e fată, dar porecla ei are o poveste lungă), Bia şi Nidal; pe ultima linie, tot de la stânga la dreapta, îl avem pe Gabi, o avem pe Ştefana, apoi Andrei, Crina şi, în sfârşit, Roxana. Ei, alături de cei absenţi, mai sus menţionaţi, ar fi noua generaţie In the Spot.

Mai jos, încă vreo câteva poze:


Oare să-l flatez pe Noe şi să spun că el duce greul trupei sau să-l ameninţ să nu mai bea cafea?


It's true, it's true... Uneori ne omorâm unii pe alţii. De obicei Noe nu are pe cine să ucidă.


Oricât de artistică ar părea treaba, să ştiţi că e incomod să stai două minute cu o dungă roşie în faţa ochilor, rezultat al holbării asupra unui neon.


Era musai şi ceva mai clasic ("Bă, am găsit o sală de clasă goală!") pentru a ne evidenţia non-conformismul ("Gabi, nu te mai crăcăna! Se vede că nu ascultă niciodată...").

Deocamdată cam atât, suntem ocupaţi cu filmări şi cu înscrieri; ne auzim la următorul eveniment demn de menţionat.

4 comments:

Ioana said...

crap:-l:))
"mi'am exprimat" opinia la "Inapoi la treaba" :D
ups

MeHigh said...

totusi, ar fi trebuit pusa si o poza de-a Copacului...

cretu said...

unde i alex ? unde i tavi ? unde i claudia,marry,deea,hippie,lari(e pe stop) unde s eu ?

Copac said...

Doar Claudia lipseşte din pozele de pe blog; pe restu' îi găseşti în postările mai vechi.