21 April 2009

Înapoi la treabă...

Gata şi vacanţa, ghiftuiţi şi mahmuri ne reîntoarcem la treabă. Toată lumea a terminat cu vizitele rurale, deci suntem din nou în efectiv complet.

Pe lângă treaba cu festivalul „Gala STAR”, am făcut şi filmarea cerută la festivalul „George Constantin” din Bucureşti. Vom reface piesa „Caii la fereastră”, dar cu o distribuţie, în mare, schimbată; fiind deja obişnuiţi cu piesa am reuşit să filmăm repede şi am mai rezolvat o problemă. În rest, am mai făcut nişte workshp-uri pentru oamenii noi şi ieşiri cât cuprinde.

Chiar dacă nu am fost la T4T ca trupă, Noe şi Gabi s-au infiltrat dibace şi au stat vreo câteva zile prin Timişoara. Din spusele lor, dar şi ale altor participanţi, ediţia de anul acesta nu a strălucit deloc. Multe probleme organizatorice şi o atmosferă cam segregaţionistă; singurul lucru bun, se pare, au fost trainer-ii, care au ajutat trupele din greu. Alte lucruri nu mai am ce adăuga aici, neluând parte direct la evenimente.

De acum aşteptăm confirmări şi invitaţii de la următoarele festivaluri şi ne punem pe muncă să pregătim piesele pentru Suceava şi Bucureşti.

Vă mai ţin la curent.

4 comments:

MeHigh said...

>:P...
* "efectiv aproape complet"

postolachegabriel said...

:)))

drakudemine said...

Sugestie: ca trupa noua ar fi mai bine sa va limitati la cateva festivaluri nu la cat mai multe

Ioana said...

nu eram chiar de negasit..[-(
i'am spus lu nelu sa anunte k sunt plecata din oras..[asta daca a anuntat]:-s
:D